21 Ocak 2009 Çarşamba

bir türlü yazamadım gene...

Sabah ilk açtığımda blog sayfasını da açmıştım, o saatten beri yazıcam güya ama şimdi gecenin bir yarısı oldu anca yazıyorum...
Hayatımızın her alanını benciller kaplamış durumda ne yazık ki, onlarla baş etmenin 2 yolu var biri onlar gibi olmak ki bu kötü yol vicdan sahipleri için, diğeri de onları hayatımızdan uzaklaştırmak, bir şekilde kendimizi onlara karşı korumalıyız...
Şu 1-2 günde biraz kendimi dinleme, biraz çevremde neler oluyor, kim aslında kim gibi gözlemler yaptım. Bir süredir hayatıma fazla soktuğum birilerini yavaş yavaş uzaklaştırıyorum. Vee evet kendimi daha iyi hissediyorum, mutluyum. Zaten yeni işlerinde de peşindeyim. Her şey yenilenecek hayatımda diye umut ediyorum.
Ama böyle şeylerin yanında da hüzün de var bir yandan. Ailecek dua edip beklediğimiz bir mucize var. Dilerim bu mucize gerçekleşir...
Renkli hayatımız, kişiliklerimizden bahsettik ama hayat ne yazık ki her zaman rengarenk olmuyor arada bunlar da oluyor, renkli günlerde görüşmek üzere...
Artık renkli gün istiyorum ve geleceğine inanıyorum.
Umudumuzu kaybetmek yok...
Sağlıklar, sevgiler...
Egi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder