6 Haziran 2009 Cumartesi

Fikri MÜhim süpersin:)

FikriMühim'e üye olmuştum kaç zaman önce.
Arada bir neler oluyor neler bitiyor diye girip inceliyordum.
En son girdiğimde bir kampanya ile karşılaştım.
Selva makarnalarının kampanyası idi.Bende kampanyaya katıldım.
Kampanyayı bile unutmuşum.
Perşembe günü şirkete koca bir kargo kolisi geldi.İçinde ne olduğunu merak ettim.
Şirketteki arkadaşlarım toplandılar başıma açtık,baktık.İçinde makarna çeşitleri vardı.

Bana böyle bir paket gelince çok mutlu oldum.Kim mutlu olmaz ki zaten:)
Akşama ise hemen denedim.Makarnalar denemem için geldiğinden daha bir dikkatle yedim.
Tadının lezzetli olduğuna karar verdim.
Üstelik sossuz hali bile lezzetliydi. Üzerine bişey koymadan yesen bile güzeldi:)
Bundan sonra marketlerdeki favorim belli oldu.
Benden tavsiyedir.Eminim siz de beğeniceksiniz.
Herkese kocaman mucu.Süper bir hafta sonu diliyorum:)

Özi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder