12 Mart 2009 Perşembe

Yorumdu yazıya dönüştü :)

Offf ne dolu dolu bi yazı olmuş bu, off bi sürü insan bi iş bulmak için o kadar üzülürken, sıkılırken, bu insanlıktan anlamayan aciz insanlar nasıl da devletten geçiniyorlar. Evet onların da dinlenmeye hakkı var, ama zor anları da anlasınlar yaa, bi güler yüzü eksik etmesinler, işimizi yapacaklar diye kendilerini dünyanın hakimi zannetmesinler, burunları o kadar yukarda olmasın beea! Off ben de amma dolmuşum :)
Ama arkadaşımın canını ne sıkmışlar öyle, kıymetli kristallerini döktürmüşler :(Üst üste gelen şeyler arada kristal döktürüyor insana aslında bazen ona da çok ihtiyacımız oluyor ama çok sık olmasın tabii...
Yarın o mahkemenin olumlu sonuçlanacağına ve artık bir son bulacağına inanıyorum, bunun da kutlamasını yapacağız hani şu senin için yapacağımız fasılda hiç merak etme :))
Aşık olmak nerde kolay ki desem???
(Bu arada yorum yazacağım diye koca yazı yazdım acaba yazı olarak mı yayınlasam, bu yazı yokluğunda :))) Eveet yaa yapıyorum bunu özür :(
Kolaycı
egi

1 yorum:

  1. yorumun yazıya dönüşmesini ben çok sevdim:)
    o kadının ruhsuzluğunu hatırladıkça saçlarını yolasım geliyor.
    Nasıl hırs yaptıysam artık:)
    Bide annemler geliyor bu akşam.Mutluyum kuzu mutluyuum:)
    Buarada mahkeme bitmiştir şimdiye.İnşallah hayırlı haberler olur inşallah.
    Özi

    YanıtlaSil